Promocja hotelu w Internecie i social media

Nazywam się Artur Smolicki a to jest blog o marketingu w Internecie
Niezależny certyfikowany specjalista Google Ads & Google Analytics


Jak promować hotel w wyszukiwarce? Podstawowa forma reklamy dla każdego ośrodka. Planując dotarcie do potencjalnych odwiedzających musimy być pewni, że znajdą nas tam, gdzie większość skieruje się w pierwszej kolejności. Google daje nam coraz więcej możliwości, łącznie z działaniami remarketingowymi, które pozwolą utrwalić w pamięci markę naszego hotelu. Im większa miejscowość, większy wybór ośrodków, tym bardziej dopasowane działania musisz prowadzić. Reklamę hotelu zacznij więc od wyszukiwarki.

Czy hotel powinien być obecny na Facebooku? Pytanie retoryczne. To właśnie w social media wymieniamy się opiniami, meldujemy się w odwiedzanych miejscach, sprawdzamy recenzje i ostatnie aktywności. Hotel w mediach społecznościowych jest specyficzny, o ile bowiem nie jesteśmy ośrodkiem w górach, tworzenie wartościowych materiałów dla wszystkich odwiedzających może być trudne. Pamiętaj jednak, że liczba fanów na Facebooku nie ma już znaczenia. Często aktualizowane treści jak najbardziej tak.

Jak stworzyć stronę internetową dla hotelu? Wbrew pozorom nie musi to być rozbudowana witryna. Najefektywniejsze witryny z jakimi pracowałem miały prostą stronę, z możliwością rezerwacji miejsca, sprawnie wplecionym językiem korzyści, efektowną i aktualną galerię. Istotne są także opinie dotychczasowych gości. Strona internetowa stanowi wizytówkę hotelu, to od niej zależy skuteczność działań reklamowych.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?

Jasne warunki współpracy, personalny kontakt, doradztwo oraz wieloletnie doświadczenie to gwarancja zorientowania na konwersję oraz maksymalizację wyników.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?

Tutaj znajdziesz więcej przydatnych informacji: