Zdjęcia w sklepie internetowym

Nazywam się Artur Smolicki a to jest blog o marketingu w Internecie.
Jestem tutaj by pomóc Twojej firmie skutecznie zwiększyć sprzedaż!


Jak pokazać produkt w sklepie internetowym? Na pewno nie zaskoczę Cię gdy napiszę, że najlepiej z każdej możliwej strony. Potencjalny klient chciałby obejrzeć produkt z wielu różnych stron, łącznie z przydatnymi detalami. Jeżeli zatem produkt jest odrobinę bardziej skomplikowany, pamiętaj o tym by oprócz prezentacji w pełnej okazałości skupić się także na szczegółach. Im więcej ich pokażesz, tym większa szansa, że produkt spełni oczekiwania. Jeśli sprzedajesz elementy wystroju wnętrza zaprezentuj produkt w trakcie używania, co pozwoli pobudzić wyobraźnię klienta.

Czy wersja kolorystyczna produktu ma znaczenie? Kolosalne. Jeżeli występuje on w kilku różniących się od siebie barwach musisz umożliwić obejrzenie każdej z nich. Inaczej potencjalny klient będzie musiał wyobrażać sobie produkt a to zdecydowanie nie prowadzi do sprzedaży. Nie musisz dla każdej wersji kolorystycznej tworzyć osobnej karty produktu. Ważne abym dokonując zakupu mógł zapoznać się z kilkoma różnymi opcjami. Możliwe, że potencjalnemu klientowi spodoba się kilka wersji, z różnymi kolorami bądź wzorami.

Jak uatrakcyjnić prezentację produktu w sklepie? Coraz popularniejszym rozwiązaniem jest prezentacja produktu w wersji 3D bądź w wersji 360°. W sieci znaleźć możesz wiele przykładów oraz dokładnych instrukcji, które pomogą Ci w przygotowaniu zdjęć krok po kroku. Dzięki takiemu rozwiązaniu przyciągniesz uwagę, zaprezentujesz mu produkt z dowolnej strony i tym samym zachęcisz do zakupu. Wciąż nie jest to tania opcja ale wracając do moich doświadczeń, znacznie podnosi przychody ze sprzedaży.

Tutaj znajdziesz więcej przydatnych informacji:

Dowiedz się w jaki sposób skutecznie pozyskiwać nowych klientów i rozwijać swój biznes!

Już ponad 2500 osób korzysta z mojego doświadczenia, teraz czas na Ciebie!