Szkolenia marketingowe

Wykorzystaj moją wiedzę by rozwinąć własne umiejętności w zakresie marketingu.

Od kilku lat zdobytą wiedzą staram się dzielić z innymi w trakcie konferencji, szkoleń oraz konsultacji. Poniżej znajdziesz zakres tematyczny, w ramach którego mogę przeprowadzić szkolenie dla Ciebie bądź Twojej firmy. W ramach współpracy otrzymasz ode mnie stosowny certyfikat, wszelkie niezbędne materiały edukacyjne oraz nieograniczoną liczbę konsultacji, dzięki którym wspólnie odmienimy oblicze Twojego biznesu.

  • tworzenie efektywnych kampanii reklamowych na Facebooku
  • skuteczne prowadzenie angażujących profili firmowych
  • analiza oraz optymalizacja działań prowadzonych w social media
  • tworzenie materiałów tekstowych oraz graficznych na potrzeby social media
  • prowadzenie efektywnych kampanii Google AdWords
  • tworzenie kampanii remarketingowych, display, shopping
  • optymalizacja witryny internetowej pod kątem konwersji
  • analiza prowadzonych działań z użyciem Google Analytics
  • projektowanie efektywnego sprzedażowo sklepu internetowego
  • wybór najskuteczniejszych działań reklamowych oraz marketingowych
  • analiza oraz optymalizacja konwersji w sklepie internetowym
  • nowoczesne sposoby satysfakcjonującej obsługi klienta w Internecie
  • tworzenie efektywnej listy adresowej potencjalnych oraz obecnych klientów
  • prezentacja najciekawszych narzędzi do email marketingu
  • najważniejsze zasady związane z tworzeniem skutecznego newslettera
  • analiza oraz optymalizacja prowadzonych działań email marketingowych
  • wykorzystanie najważniejszych narzędzi analityki internetowej
  • prezentacja wszystkich możliwości oferowanych przez Google Analytics
  • nowoczesne sposoby wykorzystania efektywnego monitoringu Internetu
  • analiza oraz optymalizacja prowadzonych kampanii reklamowych
  • tworzenie pozytywnego wizerunku marki firmy w Internecie
  • planowanie strategii obecności marki w Internecie
  • tworzenie rozpoznawalnej identyfikacji wizualnej
  • monitoring marki z użyciem najpopularniejszych narzędzi
  • tworzenie spójnego wizerunku własnej marki osobistej
  • dobór najskuteczniejszych narzędzi oraz mediów społecznościowych
  • założenie oraz efektywne prowadzenie bloga osobistego
  • skuteczny monitoring efektów tworzenia marki osobistej
  • tworzenie skutecznych tekstów reklamowych oraz sprzedażowych
  • przygotowanie treści dostosowanych do wymogów Google
  • nowoczesne formy tworzenia treści angażujących czytelników
  • efektywne sposoby tworzenia skutecznego bloga firmowego