Jak tworzyć efektywne listy zadań?

Nazywam się Artur Smolicki a to jest blog o marketingu w Internecie
Niezależny certyfikowany specjalista Google Ads & Google Analytics


Dlaczego warto tworzyć listy zadań do wykonania? Nie jest tak, że stosuję je od zawsze. Musiałem do nich dojrzeć, dorosnąć i poczuć, że ich stosowanie to faktycznie zmiana na lepsze. A stało się tak w momencie gdy coraz większa liczba osób zwracała mi uwagę na to, że o czymś zapomniałem. O drobiazgach, które codziennie umykają w nawale pracy. Nie wysłałem maila, nie przesłałem materiałów, nie znalazłem hasła do konta, nie przygotowałem raportu o który klient prosił.

Jak wygląda prawidłowa lista zadań? Początkowo opisywałem czynności zbyt ogólnie. Przygotować kampanię dla klienta. Przygotować projekt landing page. Brak początku, brak końca. Dopiero z czasem zacząłem rozpisywać zadania na czynności wymagające zaledwie kilku minut. Nic odkrywczego, musiałem jednak nauczyć się na własnych błędach. Dzisiaj każda nowa kampania ma kilkadziesiąt checkpointów, dopiero po ich wykonaniu zamykam projekt. Ułatwienie, którego wcześniej nie doceniałem.

Jakie korzyści daje stworzenie listy z zadaniami? Wbrew pozorom nie chodzi wcale o sam fakt wykonania zadania. Zdecydowanie ważniejszy jest spokój psychiczny. Kiedy powtarzałem sobie w głowie wszystkie czynności jakie jeszcze przede mną wkradała się nerwowość. Wydawało się, że nie uda mi się przed końcem dnia. Dopiero rozpisanie zadań pozwalało stwierdzić, że jedynie niewielka ich część wymaga czasu, pozostałe zaledwie kilku minut. Teoretycznie oczywiste, w praktyce wymaga jednak odrobiny przyzwyczajenia.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?

Jasne warunki współpracy, personalny kontakt, doradztwo oraz wieloletnie doświadczenie to gwarancja zorientowania na konwersję oraz maksymalizację wyników.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?

Tutaj znajdziesz więcej przydatnych informacji: