Własny sklep internetowy, jak zacząć sprzedawać?

Nazywam się Artur Smolicki a to jest blog o marketingu w Internecie
Niezależny certyfikowany specjalista Google Ads & Google Analytics


Jak przygotować sklep internetowy? Nigdy nie zakładaj, że nie popełnisz błędów uruchamiając własny sklep internetowy. W pierwszej kolejności zadbaj o atrakcyjne zdjęcia produktów, unikalne opisy oraz estetyczny wygląd karty produktu. Jeśli korzystasz z gotowych szablonów ostatni punkt zazwyczaj Ciebie nie dotyczy. Zanim jednak skierujesz do sklepu odbiorców pamiętaj, że pierwsze wrażenie zrobić możesz tylko raz. Im lepiej się przygotujesz, tym szybciej osiągniesz zakładane efekty.

Jak działa kampania Google Shopping? Jeśli ktokolwiek pyta mnie od czego warto zacząć promocję sklepu internetowego, bez wahania kieruję go w stronę kampanii produktowej w wyszukiwarce Google. To obecnie najefektywniejsza forma wykorzystania możliwości reklamowych, przede wszystkim dlatego, że użytkownik jeszcze przed zapoznaniem się z naszą witryną ma dostęp do zdjęcia oraz ceny produktu. Na tym etapie może zdecydować czy znajduje się w zakresie jego możliwości i zainteresowania. Jeżeli nie, zazwyczaj unikamy zbędnych kosztów.

Czy analityka może pomóc zwiększyć sprzedaż? Brak uważnej obserwacji danych z Google Analytics to pierwszy krok do braku satysfakcjonujących efektów. Tylko w ten sposób dowiesz się skąd docierają do Ciebie potencjalni klientów, jakie przychody generują, czy inwestycja w prowadzone kampanie jest dla Ciebie opłacalna. Dowiesz się także w których regionach Polski zarabiasz najwięcej oraz dlaczego klienci nie kupują tyle ile oczekujesz. Google Analytics to jednak nie wszystko. Wykorzystaj także takie narzędzia jak Head Analytics czy Yandex Metrica.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?

Jasne warunki współpracy, personalny kontakt, doradztwo oraz wieloletnie doświadczenie to gwarancja zorientowania na konwersję oraz maksymalizację wyników.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?