Podcasty o marketingu, oto pięciu regularnie słuchanych przeze mnie specjalistów

Nazywam się Artur Smolicki a to jest blog o marketingu w Internecie
Niezależny certyfikowany specjalista Google Ads & Google Analytics


Podcasty o marketingu, biznesie czy rozwoju osobistym to obecnie jedyne materiały na które mam czas. Na szczęście to również najciekawsze i najbardziej pożądane materiały jakie znaleźć można w sieci. Postanowiłem zatem podzielić się z Wami podcastami, których słucham na co dzień, które pozwoliły mi lepiej zrozumieć niektóre tematy bądź ich autor to dla mnie autorytet, z którego wiedzą zawsze warto się zapoznać.

Dlaczego podcasty o marketingu stały się tak popularne? Subiektywnie, w czasie całego dnia pracy nie mam możliwości by oglądać materiały na YouTube, różnie bywa także z wolnym czasem by na bieżąco zapoznawać się z branżowymi książkami oraz magazynami. Podcasty pozwalają mi zatem być na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami bez konieczności odrywania się od codziennych obowiązków. Jakie zatem audycje marketingowe warto dziś słuchać by zwiększać liczbę pozyskiwanych klientów oraz wiedzę związaną z prowadzeniem firmy?

Jeśli interesujecie się w jakikolwiek sposób e-mail marketingiem osobę Pawła na pewno kojarzycie. Jest współzałożycielem Freshmail, mocno polecanego przeze mnie narzędzia do sprawnego zarządzania newsletterami. Podcast nie ukazuje się może ze zbyt dużą regularnością, możesz jednak nadrobić wszystkie dotychczasowe odcinki, co i tak daje ogromną dawkę bardzo przydatnej wiedzy. Słucham regularnie.

Już w drugim punkcie odchodzę lekko od tematyki związanej z marketingiem, jednak podcast Grega śledzić powinien każdy z przedsiębiorców. To zdecydowanie jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób w świecie nie tylko polskiego biznesu. Nie mam tutaj wystarczająco miejsca by opisać wszystkie doświadczenia, jakimi Greg może się pochwalić. Na chwilę obecną prawdopodobnie nie przegapiłem ani jednego odcinka.

Podcast o marketingu

Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę z podcastami zdecydowanie swoje pierwsze kroki skierować musisz na stronę Mała Wielka Firma. Audycje dotyczące marketingu czy biznesu nie istniałyby dzisiaj w takiej formie w jakiej możesz się z nimi zapoznać gdyby nie to, co Marek tworzy już od 2009 roku. W tym czasie przepytał dziesiątki przedsiębiorców, podzielił się wiedzą z zakresu marketingu i sprzedaży. Prawdopodobnie nigdy nie uda mi się nadrobić wszystkich odcinków, chociaż dość regularnie staram się zapoznawać ze starszymi materiałami.

Jeśli chcecie posłuchać o rozwoju firmy w sieci zdecydowanie warto zapoznać się z marketingowym podcastem Agaty. Odcinków nie było co prawda zbyt dużo, jednak każdy z nich wart był przesłuchania. Mój ulubiony dotyczy narzędzi używanych przez najbardziej znanych polskich przedsiębiorców do zarządzania swoim czasem i produktywnością. Jeśli masz własną firmę i chcesz nadrobić swoje braki w wiedzy ten podcast zdecydowanie polecam.

Ostatni z podcastów, które słucham regularnie to świetnie prowadzona przez Margo audycja, z której dowiesz się wszystkiego o automatyzacji marketingu oraz generowaniu konwersji. Sporo materiału, który warto nadrobić w wolnym czasie. Lista, która zawiera podcasty o marketingu bez audycji Margo byłaby niepełna. Ponownie, nie wszystkie odcinki miałem okazję przesłuchać i wciąż regularnie nadrabiam ten element.

Jeśli szukasz sposobów na zdobycie nowej wiedzy, audycje związane z marketingiem i biznesem pozwolą Ci sprawnie nadrobić brakujące informacje bez konieczności inwestowania w ten proces dużej ilości czasu. Podcastów o marketingu słucham zazwyczaj w trakcie wykonywania typowo biurowych czynności, które nie wymagają wielkiego skupienia. To również dobry sposób na umilenie sobie długiej trasy samochodem.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?

Jasne warunki współpracy, personalny kontakt, doradztwo oraz wieloletnie doświadczenie to gwarancja zorientowania na konwersję oraz maksymalizację wyników.

Potrzebujesz pomocy w efektywnym prowadzeniu kampanii Google Ads?